Tuesday, 1 July 2008

The London School of Public Relations Jakarta

Sekolah Tinggi Ilmu Komunikasi, The London School of Public Relations Jakarta is an Award Winning Graduate School of Communication. Strata Satu, Program Studi Ilmu Komunikasi (Bachelor of Arts Degree (Hons) in Communication Studies)


Konsentrasi pilihan :
- Public Relations
- Mass Communications
- Marketing
- Advertising
- Performing Arts Communication

Pendaftaran dapat dilakukan di kampus A dan B

Marketing and Admission Office :
Wisma Dharmala Sakti, Annexe 6th Floor
Jl. Jend. Sudirman Kav 32, Jakarta 10220, Indonesia
Tel: (021) 570 8143 ext 14 dan 27
Fax : (021) 570 8123

Campus B :
Sudirman Park Office Complex
Jl. KH Mas Mansyur Kav 35
Jkarata Pusat 10220, Indonesia
Tel: (021) 579 43751
Fax: (021) 579 43752
www.lspr.edu
Hotline Call: (021) 251 2277
SMS to: 0815 169 599

16 comments:

Anonymous said...

selamat malam..,saya mau nanyak!bisa nggak saya masuk sebagai mahasiswa di situ..?tapi tanpa melalui uang,,,soalnya saya orang yang tidak mampu,,tapi saya mempunyai percaya diri yang kuat,serta segenggam ilmu yang saya ketahui

Anonymous said...

malam..
saya mo nanya, untuk pendaftaran mahasiswa baru tuh kapan ya??
makasih

Marlita said...

Met Malam ...
saya mau tnya pendaftaran kpn di mulai y?
dan cra na bagaimana?

Anonymous said...

Hai,my name is azreena... i am from Malaysia and would like to know more about this school..i am a final year for diploma in mass comm and i am interested to continue my degree in public realtions in your place..can u plese send an e mail to me?

azreena_45@yahoo.com

Anonymous said...

malem..mau nanya pendaftaran mahasiswa buat siswa baru kpn ya??
thx bfore...

Anonymous said...

pardon,saya mau tanya untuk pendaftaran lspr...gelombang terakhirnya kapan ya?thx anyway

Anonymous said...

Slmat Siank...Saya mw nnya Pendftaran LSPR Sudah dibuka Blum....Dan Gelombang terakhirnya Kpn.......... Tnx Before.....

Tlg Krim ke Email Saya ya...
angky_drummerunic@yahoo.com

Anonymous said...

good night. I wanted to go to LSPR .. how do I register? and when to begin the registration and registration no later than when? thank you in advance

Anonymous said...

SAta debi di padang.saya ingin menanyakan.fakultas apa saja yg ada di london scholl.
??trima kasih

olive said...

pardon moi,,,
saya mau tanya apakah london school menerima mahasiswa dari semua jurusan yang berbeda di SMA (misalnya jurusan bahasa )????
merci beaucoup ...

Anonymous said...

.tanya ..
.Pendaftaran terakhir kapan ya ?
.Dan bsa online gak ?soalnya saya dr luar jakarta .

Anonymous said...

saya mau tanya untuk pendaftaran calon mahasiswa baru 2012 kapan?
dan gelombang terakhirnya kapan??
ada beasiswakah? kalau ada bisa dijelaskan?

kalu bisa langsung e-mail saya
di arra.toanyone21@yahoo.com

Anonymous said...

kalo kemampuan b.inggris nya kita masih belentang belentong gimana ya? masih bisa kuliah di situ :(

EzmierHilmie said...

i am from malaysia and now im in the final year of diploma in communication and media studies. may i know how to register as a student at LSPR and when is the registration for the new intake? can i have the schedule for the 2012/2013 intake of registration. i really want to further my degree here.

EzmierHilmie said...

i am from malaysia and now im in the final year of diploma in communication and media studies. may i know how to register as a student at LSPR and when is the registration for the new intake? can i have the schedule for the 2012/2013 intake of registration. i really want to further my degree here. here i attached with my email adress hill_nain01052yahoo.com please email me ASAP. my bb pin, 2359c738.

Anonymous said...

masih buka penfdaftaran sampe kpn ya? saya belum dapat kampus ni...
bener gak sih masih buka pendaftaran sampe bulan desember?
plisss, buruan di bls ya? makasih